Barszcz a’la ukraiński od Mężatki

Składniki

Wywar mięsny lub z kostek mięsnych.
słoiczek buraczków tartych lub buraczki suszone

puszka fasoli czerwonej
ziemniaki
koncentrat barszczu czerwonego

śmietana do zup
sól
pieprz

Do przyżądzenia zupy na załączonych zdjęciach
użyłam mięsa wołowego.

Nie dodałam fasoli bo nie chciało mi się iść do sklepu.

Przygotowanie

Ziemniaki obrać i pokroić w kosteczkę.

Ugotować osobno.
Do wywaru (jeżeli robiony na mięsie dodać pokrojone mięso)
buraczki (razem z wodą),
odsączoną fasolę i gotować na małym ogniu.

Dodać ugotowane ziemniaki.

Wlać koncentrat barszczu wedle własnego smaku.
Doprawić solą i pieprzem.
Dodać śmietanę (ja użyłam mleczka bo tylko to miałąm pod ręką)
ilość na oko wedle smaku🙂

I gotowe.
Smacznego!!

Leave a Reply

